نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4839
-
الف
+

ساخت «پایتخت 7»؛ شایعه یا واقعیت

اخبار تایید نشده حاکی از مذاکرات بین مسئولان صدا و سیمای ایران با عوامل «پایتخت» برای ساخت سری هفتم این سریال است.

به گزارش آی فیلم2، در شرایطی که هنوز تکلیف قسمت های پایانی فصل ششم سریال «پایتخت» مشخص نشده، اخبار تایید نشده حاکی از این است که مسئولان صداوسیمای این روزها علاقه خود را به ساخت فصل هفتم این سریال نشان داده و در هفته‌های اخیر به‌طور جدی با سازندگان این سریال پای میز مذاکره نشسته است. مذاکراتی که احتمال تولید زودهنگام فصل هفتم این سریال را بالا برده است.

پایتخت 6

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران صداوسیما پیشنهاد ساخت فصل هفتم «پایتخت» را برای نوروز ۱۴۰۰ به سازندگان این مجموعه داده‌اند و امید دارند که بتوانند با این سریال بار دیگر مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون بنشانند. اگر طی روزهای آینده توافقات اولیه صورت گیرد پیش‌تولید این سریال به سرعت آغاز خواهد شد.

سینما دیلی نوشت: این مذاکرات برای تولید «پایتخت۷» در شرایطی رخ می‌دهد که چند بازیگر اصلی این مجموعه، تا پایان سال برای فلم‌ها و سریال‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و مهمتر از همه «محسن تنابنده» به تازگی نقش‌آفرینی‌اش را در فلم جدید اصغر فرهادی به پایان رسانده و با پروژه‌های دیگری توافق کرده و همین موضوع، ماجرای تولید «پایتخت۷» را پیچیده‌ کرده است.

این خبر در حالی در رسانه ها نشر شده که پیش از این نیز سیروس مقدم کارگردان این سریال از درخواست ساخت ادامه این سریال گفته و اعلام کرده بود قصد دارد پایتخت 7 را برای نوروز 1400 بسازد.

 حال باید دید در این شرایط آیا امکان لغو همه‌ی این قرارداد‌ها امکان‌پذیر است؟ یا آنکه «پایتخت۷» به نوروز ۱۴۰۰ نمی‌رسد و برای بار دوم این مجموعه به کنداکتور نشر ماه رمضان منتقل می‌شود.

«پایتخت»  یکی از سریال‌های محبوب و پرمخاطب تلویزیون ایران است که فصل اول آن نوروز ۹۰ از رسانه ملی ایران نشر شد و به دلیل استقبال مخاطبان و قابلیت‌های بالای این مجموعه، ساخت آن تا شش فصل ادامه پیدا کرد.

گفتنی است فصل های اول تا پنجم سریال «پایتخت» از آی فیلم2 نشر و با استقبال بالای فارسی زبانان مواجه شد.

درپیوند با این خبر:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

وای بسیار سریال جالب است.

عصمت الله انصاری

اگر پایتخت ۷ ساخته شود خیلی عالی میشه ممنون.

مسعود عزیزی

واقعآ این سریال عالیست.

حمیدی

یکی از بهترین سریال های تاریخ سینمای ایران، خدایی هیچ وقت از تماشا کردنش سیر نمیشن.

گل آغا برهانی

بی صبرانه منتظریم.